Santa Anna acollirà la VII Assemblea de l’Escola Pia

El proper divendres dia 6, l’escola s’omplirà amb més de 200 representants de l’Escola Pia de Catalunya per celebrar l’Assemblea de les Institucions Educatives.

L’Assemblea és una reunió que es fa cada quatre anys on totes les escoles pies acorden una sèrie de polítiques que es treballaran durant tot el quadrienni dins i fora de les aules. Enguany, se celebra la VII Assemblea que serà presidida pel pare Provincial, Jaume Pallarolas, i hi haurà una àmplia representació de directors de totes les escoles, membres dels equips directius, representants dels docents, de l’alumnat, del personal d’administració i serveis, les AMPA i religiosos de Catalunya i d'altres llocs del món.

Aquestes reunions es faran al llarg dels dies 6 i 7 de març a l’edifici de la plaça Santa Anna i això pot suposar que, durant el divendres dia 6, hi hagi algun canvi organitzatiu dels horaris i possibles alteracions de l’ús de les aules i els espais.