Una alumna de batxillerat participa en una trobada d'emprenedors a Madrid

Els dies 28 i 29 de novembre, els alumnes de 2n de batxillerat Sergi Coma, Sergi Rodríguez, Anna Costa, Cristina Jiménez i Ivette Paul, acompanyats de l’Estel Paloma, van anar a València com a seleccionats de la fase Start del concurs Think Big, un projecte d’emprenedoria social liderat per Fundación Telefónica en col•laboració amb Movistar, que ofereix als joves d’entre 15 i 26 anys l’oportunitat de transformar una idea pròpia que busqui un canvi positiu en la comunitat en un projecte d’èxit.

Pocs dies després de l’esdeveniment de València, els nostres alumnes van rebre un correu on se’ls explicava que Think Big regalava entrades per a una nova trobada internacional. Un dels requisits primordials per aconseguir una d'aquestes entrades era parlar anglès i enviar el "pitch" en aquesta llengua. I és així com la Ivette Paul va quedar com a representant del projecte que havien presentat a València, Smartrash, un sistema de nous contenidors pel reciclatge gamificant la recollida de la brossa.

Aquest esdeveniment va ser creat per Pangea, una organització que es dedica a col·laborar i connectar el talent dels joves emprenedors. Des del 27 al 30 de gener a Madrid, doncs, joves thinkbiggers de 65 nacionalitats diferents van poder treballar el networking i compartir experiències i projectes.

Per a la Ivette, ha estat una experiència inoblidable que l’ha permès conèixer gent com Tomás Álvarez, de la família que va servir d'inspiració per a la pel·lícula "L'impossible"; Jordan Casey, que amb 14 anys ja té tres empreses i Alyssa Carson, la primera persona que anirà a Mart. A més, la Ivette també ha pogut intercanviar idees amb gent jove i interessant i ha compartit projectes nous que l’ajudaran a tirar endavant en el món de l’emprenedoria.