3r d'ESO tanca les Jornades Culturals fent trekking

La promoció de tercer d’ESO va acabar les Jornades Culturals fent un recorregut a peu per la zona muntanyosa de Mataró. L’alumnat i professorat del cicle formatiu de grau mig d’esports van ser els encarregats d’ajudar-los i acompanyar-los.

El recorregut va començar a les pistes d’atletisme i van acabar completant 9 quilòmetres després d’haver passat per pistes, camins i corriols del voltant de Mataró i Argentona. El clima ens va acompanyar durant tota la jornada i val a dir que els alumnes van completar el recorregut abans del temps previst.

Valorem molt positivament aquesta activitat i agraïm l’organització i interès dels nostres companys de cicles formatius. Esperem repetir-ho en futures ocasions!

Sergi Atienza

Sergi Atienza