Alumnes de cicles participen en el concurs ProgramaMe

Al llarg del matí d'aquest dimecres dia 18, els alumnes Jesús Salas, Juan Carlos Segovia i Miquel Ferrando del cicle formatiu de grau superior de desenvolupament d'aplicacions informàtiques han participat en el concurs ProgramaMe que en fase regional s'ha fet a l'Institut Bosc de la Coma d'Olot.

Aquest concurs consisteix a resoldre 10 problemes de programació de complexitat creixent en quatre hores.

Enguany hi han participat 20 equips.

Felicitem els alumnes i el professorat que ha col·laborat amb ells, especialment en Rafa Fernández que ha estat al seu costat.

Enguany hi han participat 20 equips.