Ja tenim el segon llibre del grup de lectura

Ja tenim el segon llibre del grup de lectura!

ELS DIMARTS AMB MORRIE de Mitch Albom.

Morrie Schwartz, el vell professor, es mor, i Mitch, el seu antic alumne, el visita cada dimarts per assistir a un curs molt especial. Un curs en què, partint de l’experiència viscuda, parlaran de temes com l’amor, la família, l’amistat, el perdó, i gràcies al qual Mitch arribarà a entendre el veritable sentit de la vida. Les últimes classes de Morrie ensenyaran a Mitch el valor de les paraules, la riquesa de les emocions i el plaer de la ironia, però, sobretot, la dignitat de les persones davant les situacions més dures de la vida. Els dimarts amb Morrie és un relat directe, emocionant i captivador que ha colpit la consciència de milions de lectors i que explica amb senzillesa el curs natural de la vida (casadellibro.com).

El llibre l’analitzarem el proper dilluns dia 20 d’abril a 2/4 de 6 del vespres a l’edifici de Plaça Santa Anna.

La diversitat d’opinió fa que augmenti la riquesa del grup, per aquesta raó si encara esteu dubtant us convidem a provar-ho.

Si hi esteu interessats podeu fer la inscripció clicant aquí o bé enviant un correu a tomas.miralles@escolapia.cat, on us podrem facilitar el llibre i els apunts per començar ja amb aquest interessant llibre.

Salut i lletres!

Ja tenim el segon llibre del grup de lectura!

ELS DIMARTS AMB MORRIE de Mitch Albom.

Salut i lletres!