L'emprenedoria a FP

Aquest dijous dia 19 de març, el jove emprenedor Victor García, coopropietari de l'start up bet4talent que enllaça candidats que busquen feina amb empreses que necessiten treballadors d’un perfil concret,  va venir a l’escola a fer una xerrada sobre emprenedoria per als alumnes d’FP.

En Victor ens ha explicat, entre altres coses, com en menys d'un any ja ha hagut de modificar l'estratègia per poder obtenir un millor rendiment i millorar les expectatives de l’empresa.

El mateix dijous, dins l'assignatura d'emprenedoria, els alumnes del CFGM Elèctrics-2 van fer un taller pràctic d'empresa i emprenedoria en què es pretén fomentar l'emprenedoria i el treball en equip. Aquest taller  va ser impartit pel personal de l'empresa de Teamblabs.