Certamen de les Arts - Sant Jordi 2015

El que durant 30 anys van ser els Jocs Florals de l'escola, des de fa ja una quinzena d'anys s'han convertit en el Certamen de les Arts, una celebració en què premiem les obres artístiques dels nostres alumnes d'ESO i batxillerat durant el matí de la Diada de Sant Jordi. Es premien –en les categories de primer cicle d'ESO, segon cicle d'ESO i batxillerat– obres de totes les disciplines artístiques: obres literàries (prosa i poesia), arts plàstiques, arts visuals i música.

A les 7 de tarda del mateix dia de Sant Jordi, inaugurem a l’Ateneu de la Fundació Iluro l’exposició amb totes les obres premiades del Certamen, a més d’altres obres destacables dels nostres alumnes.

Podreu visitar l’exposició del 23 d’abril al 24 de maig de dilluns a dissabte de 2/4 de 6 a 2/4 de 9 i diumenges de 2/4 de 12 a 2/4 d'1 i de 2/4 de 7 a 2/4 de 9 del vespre.