Dues alumnes de batxillerat de premi

La Marian Martínez, que actualment estudia 2n de batxillerat, i la Laura Olivella, estudiant de batxillerat del curs passat, han guanyat premis en el prestigiós concurs Exporecerca que concentra els millors treballs a nivell estatal i internacional realitzats per alumnes de secundària.

La Marian ha guanyat una estada durant l'estiu als laboratoris del Parc Científic de Barcelona per poder seguir investigant seguint la línia del seu treball de recerca de batxillerat mentre que la Laura ha guanyat una estada a A Coruña durant la celebració de la fase final de Ciencia en Acción on presentarà el treball de recerca de batxillerat que va fer en el seu moment.

Enhorabona a totes dues!

Enhorabona a totes dues!