Inauguració de l'exposició del Certamen de les Arts a l'Ateneu

Dijous dia 23 d’abril a les 7 de la tarda, i coincidint amb la Diada de Sant Jordi, es va inaugurar a l’Ateneu el Certamen de les Arts, una mostra de les obres més destacades de l’alumnat de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró. L’exposició, que s’ha pogut organitzar amb la col•laboració de la Fundació Iluro, es podrà visitar fins al proper 24 de maig.

El que durant 30 anys van ser els Jocs Florals de l’escola, des de fa ja una quinzena d’anys s’han convertit en el Certamen de les Arts, una celebració en què es premien les obres artístiques dels alumnes d’ESO i batxillerat. Es premien, en les categories de primer cicle d’ESO, segon cicle d’ESO i batxillerat, obres de totes les disciplines artístiques: obres literàries (prosa i poesia), arts plàstiques, arts visuals i música.

Com a segon any consecutiu, la Fundació Iluro obre les portes de l’Ateneu per exposar una selecció de les obres i poder-les presentar a la ciutat. La mostra es podrà visitar fins al 24 de maig en l’horari habitual de la sala, de dimarts a dissabte de 17.30 a 20.30 h i els diumenges i festius d’11.30 a 13.30 i de 18.30 a 20.30h.