Participem en un debat d'Info-K

El passat mes d'abril, cinc alumnes de primer i segon d'ESO i cinc de Batxillerat vam tenir l'oportunitat de participar en un debat per a l'nfo-K, l’informatiu del canal Super 3 de Televisió de Catalunya. L’objectiu de la notícia era parlar sobre l’ús de les noves tecnologies en el món de l’educació.

A l’escola ja estem acostumats a utilitzar dispositius mòbils, ordinadors i tot tipus d’aplicacions per treballar els temes de classe i poder ampliar els nostres coneixements. Els recursos digitals poden ser una bona eina per aprendre. Des de totes les etapes, és interessant que el professorat ens guiï com ho està fent per saber com poder utilitzar les noves tecnologies en aquest camp i que l’alumnat comencem a agafar l’hàbit de fer servir mòbils i altres dispositius no només com a eina d’entreteniment sinó també com a eina d’aprenentatge.

Aquí teniu el vídeo de l'Info-K.

Aquí teniu el vídeo de l'Info-K.