Quatre premiades en el concurs literari d'Òmnium Cultural de Mataró

Un any més, el veredicte del jurat ha premiat quatre alumnes de la nostra escola en el concurs literari Memorial Joaquim Casas, organitzat per Òmnium Mataró.

Els guanyadors de la nostra escola d’aquesta 35a edició són:

TERCERA CATEGORIA (1r i 2n d’ESO)
Somriures plens de llàgrimes, d’Anna Schoenenberger

200 metres papallona, de Berta Cambray Àlvarez

QUARTA CATEGORIA (3r i 4t d’ESO)
Déu no havia fet res, d’Anna Gras de Pons

CINQUENA CATEGORIA (Batxillerat i Cicles Formatius)
Primer premi:
Nàufrags terrestres, de Marian Martínez Marí

El Concurs literari Òmnium Mataró per a escolars va néixer l'any 1980. Durant aquests anys s'ha celebrat ininterrompudament i és l'únic premi de la nostra ciutat que convoca tots els alumnes de tots els centres. De temàtica lliure i dividit en cinc categories (des de tercer de primària fins a batxillerat i cicles formatius), aquest premi pretén que des de ben petits, els nens i nenes s'acostumin a escriure, que tinguin l'oportunitat d'expressar-se i, mitjançant l'escriptura, s'enriqueixin com a persones.

Els guanyadors de la nostra escola d’aquesta 35a edició són:

TERCERA CATEGORIA (1r i 2n d’ESO)
Somriures plens de llàgrimes, d’Anna Schoenenberger

200 metres papallona, de Berta Cambray Àlvarez

QUARTA CATEGORIA (3r i 4t d’ESO)
Déu no havia fet res, d’Anna Gras de Pons

CINQUENA CATEGORIA (Batxillerat i Cicles Formatius)
Primer premi:
Nàufrags terrestres, de Marian Martínez Marí