Sant Jordi a la Plaça!

Quin dia tan esplèndid per a celebrar la nostra diada de Sant Jordi! Al matí, els alumnes de Primària han pogut gaudir de les passejades per les paradetes, estones de  lectura, Jocs Florals, contacontes i jocs i activitats pensats especialment per avui. A la tarda, ha arribat l'hora de la "Biblioteca a cel obert: explica'm un conte", trobada que ha barrejat nens i nenes de tots els cursos a diferents espais de l'edifici per a compartir una estona de lectura entre companys.