Una alumna de batxillerat guanya la fase territorial del concurs d'anglès The Fonix

L’alumna de 1r de batxillerat, Laura Albert, va quedar guanyadora de la prova territorial de la vuitena edició del concurs Fonix d’anglès que es va realitzar el mes de febrer. Aquest dissabte dia 18 es va presentar a la prova final abosluta. Good luck, Laura!

El concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya “Fonix” està organitzat per International House Barcelona i per la Fundació Catalana de l'Esplai. Aquest concurs  pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.