Anem a veure el Barça de futbol sala

Aquest divendres passat, dia 22 de maig, alumnes, professors, pares i mares de l’escola vam anar al Palau Blaugrana del FC Barcelona. Gràcies a la col•laboració de l’escola de porters de Futbol Sala que té la seva seu a la nostra escola de  Mar, vam poder gaudir d’una semifinal de la lliga nacional de futbol sala entre el FC Barcelona i el Pozo Múrcia. L’experiència va ser molt gratificant ja que a més de poder gaudir d’un ambient de gala esportiu d’alt nivell, el resultat final va ser favorable a l’equip local per 5 a 2.

Finalment vam poder fer una sessió de fotografies i autògrafs amb alguns dels jugadors del FCB. Va ser un espectacle inoblidable i de ben segur que hi tornarem!