Campanya solidària per recollir diners per als damnificats del Nepal

Hem recollit
821€!!
Estem mooolt contents!

5 de juny:
Avui ha estat l'últim dia de pastissos i coques, però mireu quines delícies! I hem aconseguit més de 210€!
Ara toca fer la suma total i donar-ho a l'organització que ho faci arribar al Nepal!
Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració i solidaritat! I moltes gràcies a tots els alumnes de 3r i 4t d'ESO per la iniciativa!

4 de juny:
Avui han fet els pastissos l'alumnat de 3rD i 4tD. I com cada dia ens superem! Hem recollit més de 190€! I ja en portem molts de sumats! Gràcies altre cop per la vostra col·laboració!

3 de juny:
Avui hi havia més pastissos i coques i tot i així s'ha venut tot! I cada dia ens superem! 170€ més que aniran directament cap al Nepal! Avui els de secretaria de l'escola també han volgut col·laborar i ens han comprat l'esmorzar. Moltes gràcies un altre cop a tots els que heu passat per la paradeta i us heu solidaritzat amb els damnificats del Nepal!

2 de juny:
Avui és el torn dels alumnes de 3r B i 4t B. Mireu quins pastissos que han fet! Fan molt bona pinta! I, a més, ens hem superat, hem recollit 130€!  Moltes gràcies per participar-hi!

1 de juny:
Avui, dia 1, ha començat la campanya per recollir diners per als damnificats del Nepal. Durant aquest primer dia ja hem aconseguit més de 100€ i s'han venut totes les coques i pastissos que han fet els alumnes dels grups A d'ESO.

El passat dimecres 27 de maig, a la darrera reunió ordinària del curs, els delegats de 3r i 4t d'ESO van proposar impulsar alguna acció solidària entre l’alumnat per recollir diners per als damnificats del Nepal arran dels terratrèmols que darrerament han sacsejat aquella regió.

Després d'una reunió entre els delegats i els tutors, s’ha acordat engegar una campanya express que es durà a terme durant la propera setmana i que hem anomenat “Tots amb el  Nepal”.

Durant les hores d’esbarjo, els alumnes dels grups de 3r i 4t d’Eso agrupats per lletres, (grups A el dilluns 1, grups B el dimarts 2, grups C el dimecres 3, grups D el dijous 4 i grups E el divendres 5 ) portaran pastissos o coques fetes a casa i les oferiran als seus companys i professors al preu simbòlic d’1€ cada tall.

Els diners recollits es faran arribar a alguna associació que estigui treballant per ajudar els habitants del Nepal afectats pels terratrèmols.

Els professors valorem molt positivament aquesta iniciativa proposada pels alumnes i us animem a participar-hi i que els ajudeu a elaborar alguna recepta de coca o pa de pessic.

Gràcies per la vostra solidaritat!

Hem recollit
821€!!
Estem mooolt contents!

5 de juny:

4 de juny:

3 de juny:

2 de juny:

1 de juny:

Gràcies per la vostra solidaritat!