Dos alumnes de l'escola premiats al concurs Webs al punt.cat

La Fundació puntCAT, l’entitat privada que gestiona el domini .cat, ha lliurat aquest dijous dia 7 de maig els guardons de la 5a edició de Webs al punt .cat, un concurs que convida els estudiants de territoris de parla catalana d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM) o Superior (CFGS) a dissenyar un lloc web o una app en català dins del seu àmbit acadèmic.

En aquesta edició s’han presentat un total de 105 grups entre les diferents categories.

Els alumnes de primer curs del grau superior de desenvolupament d’aplicacions multiplataforma, Sergio Sánchez i Reyes Santos, han estat guardonats amb el tercer premi a la categoria de grau superior pel seu joc online Kroutworld