Els elèctrics visiten l'empresa Optral

El passat dijous dia 21 de maig, els alumnes de segon curs del Cicle Formatiu de Grau Mig d'Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques vam visitar l'empresa Optral de Sant Iscle de Vallalta, dedicada a la fabricació de cablejat de fibra òptica.

En el marc de la visita, es va dur a terme un taller teòric i pràctic sobre les característiques físiques de la fibra òptica i sobre els procediments per a la preparació i fusió de fibres òptiques. A més, vam poder aprofundir sobre els aspectes particulars de la  instal·lació de la fibra des dels punts de distribució fins a l'habitatge.

Posteriorment vam fer una visita guiada a les instal·lacions i ens van mostrar el procés productiu.

De la presentació de la companyia se'n va encarregar Elna Albós, l'alumna del nostre CFGS de Gestió Comercial i Màrqueting, que desenvolupa la seva estada de pràctiques en aquesta empresa.