II Jornada Compartida, la gran festa de l'escola s'acosta!

Aquest diumenge 31 de maig, viurem la II Jornada Compartida de l’Escola Pia Mataró

Per celebrar l’últim dia del projecte Civigest, us convidem a participar a les activitats esportives i saludables en aquesta gran festa de l’escola. I per cada activitat, podrem guanyar civis!

ACTIVITATS ESPORTIVES

Les activitats esportives són un bon motiu per gaudir junts i guanyar civis.  Pares, mares, mestres, personal i alumnes podem fer esport matinal per la ciutat i a l’escola. Amb l’ajuda d’un tècnic esportiu practicarem una activitat física que ens ajudi a millorar el nostre benestar físic i emocional. Animeu-vos i trieu-ne una!

- Porteu roba còmoda i el calçat adequat per a cada esport.

- La inscripció es farà per persona excepte en el cas del futbol sala que s’haurà de fer per equips.

- Després de l’activitat esportiva, podreu venir a Plaça a esmorzar i a recollir un obsequi gentilesa de l’escola.

- Esmorzeu abans de fer qualsevol activitat esportiva i procureu mantenir un bon nivell d’hidratació per gaudir d’una diada plena d'energia i salut.

- 15 minuts abans de l’inici de l’activitat ens trobarem al lloc de trobada amb el tècnic responsable. Abans de començar l’activitat física és obligatori comunicar qualsevol aspecte rellevant de salut  personal al tècnic esportiu.

- Després de fer l’activitat física, els vestidors de l’edifici de la Plaça Santa Anna restaran oberts per als usuaris.

I SI NO US VE DE GUST FER ESPORT, GUANYEU CIVIS FENT EL TALLER O ACTIVITAT QUE MÉS US AGRADI! Són activitats que us proporcionaran un matí saludable i molt agradable.

TALLERS

ALTRES ACTIVITATS

Per fer la inscripció a qualsevol d’aquestes activitats, ompliu el següent FORMULARI
El DIMECRES 27 es tancaran les inscripcions.

ACTIVITATS ESPORTIVES

- Porteu roba còmoda i el calçat adequat per a cada esport.

TALLERS

ALTRES ACTIVITATS

El DIMECRES 27 es tancaran les inscripcions.