Les XXVII Jornades d'Esport i Convivència se celebren a la nostra escola

Aquest divendres 8 de maig celebrem a la nostra escola la XXVII Jornada d'Esport i Convivència amb la participació de 1.200 alumnes de 6è de primària de totes les Escoles Pies de Catalunya.

Aquesta Jornada és un punt de trobada de tot l’alumnat, i també un intercanvi d'experiències que fomenten l'amistat, el companyerisme i  la pràctica d'esports i activitats físiques i lúdiques.

Tots els professors d'educació física de la nostra escola i els alumnes dels cicles formatius d'esports han estat treballant en l'organització de totes aquestes activitats que es realitzaran en diferents punts de Mataró. Activitats com ara natació sincronitzada, waterpolo, caiac, vela, futbol platja, volei platja, football flag, hoquei, futbol, bàsquet, tennis, paddle, tennis taula, atletisme, btt, judo, etc. També es faran altres activitats com una excursió al castell de Burriac, zumba, hip-hop, taller de circ, taller de castellers, etc.

Esperem que sigui una jornada per gaudir de l'esport que, de ben segur, també serà una bona oportunitat per fer nous amics.