AMPA - aprofitament i socialització de llibres de text

Des de l’AMPA som conscients de la realitat econòmica de moltes famílies, de la necessitat de fomentar l’estalvi familiar i l’objectiu de tenir cura del medi ambient. És per això que volem seguir amb el projecte d’aprofitament de llibres tal com hem fet aquests últims anys i, a més, iniciem un nou projecte de socialització de llibres de text que s’estén als cursos de cicle mitjà de primària, cursos de secundària i batxillerat.

PROJECTE D’APROFITAMENT DE LLIBRES DE TEXT

Us animem a deixar els llibres que heu utilitzat aquest curs i que ja no fareu servir més i a emportar-vos els llibres que necessitareu el curs vinent.

Recordeu que es tracta d’una aportació voluntària i altruista. Us podeu trobar que porteu llibres a l’escola i a l’hora de la recollida no us en podeu endur cap, ja que dels llibres que necessita el vostre fill/a no n’hi ha.

COM FUNCIONA?

L’escola ens proporciona el llistat de llibres que es poden aprofitar per l’any vinent. Si teniu els llibres a casa i coincideixen els ISBN o codis de barres amb els del llistat que us adjuntem al final d’aquesta circular, porteu-los a l’escola.

Els podreu deixar a les caixes que trobareu a les recepcions a partir del dia 18 i fins al dia 29 de juny, durant l’horari de les recepcions.

CURSOS DE PRIMÀRIA: A fi de poder recollir el màxim de llibres, durant l’últim dia de curs, els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària podran deixar a la seva classe aquells llibres que es puguin aprofitar.

LLIURAMENT DE LLIBRES: Podreu venir a recollir els llibres del curs vinent el DIMARTS 30 DE JUNY A L’ESCOLA DE MAR DE 5 A 7. Els llibres es lliuraran per ordre rigorós d’arribada.

Aquí teniu la llista dels llibres que es poden aprofitar.

NOU PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES

Pel proper curs 2015-2016, l’AMPA col•labora amb una aportació econòmica amb el nou projecte de socialització de llibres de text amb l’objectiu que se’n beneficiïn el màxim d’alumnes de l’escola. Així doncs, aquests llibres els compra l’AMPA amb l’objectiu principal de disminuir la despesa que suposa a les famílies l’adquisició dels llibres de text a principis de curs. A més, es fomenta el reciclatge i l’estalvi de recursos i s’introdueix en l’educació dels nens i nenes els valors de saber compartir i la responsabilitat d’implicar tota la comunitat educativa en un projecte comú.

Aquest són els llibres que compra l'AMPA:

PROJECTE D’APROFITAMENT DE LLIBRES DE TEXT

COM FUNCIONA?

Aquí teniu la llista dels llibres que es poden aprofitar.

NOU PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES

Aquest són els llibres que compra l'AMPA: