El comiat del Civigest

Fa molts mesos que companys de l’escola tenim al cap el projecte del Civigest. Han estat moltes les hores de reunions, de valoracions, de pros i contres, de documents compartits i de nervis i dubtes. Tot i així vam decidir tirar endavant perquè crèiem en aquest projecte i que valia la pena intentar-ho. I ara que ja ha passat, estem contents d’haver-hi cregut tant!

Ha estat un èxit! No ens esperàvem que al final del repte assoliríem els 36.000 civis. Tants civis és sinònim de moltes #cosesbones. Sabem que petits, i no tan petits, heu ajudat a casa, que heu endreçat les aules, que heu menjat aliments saludables. Sou uns petits molt grans! Els pares i mestres també hi heu col·laborat: heu fet esport, heu donat roba i heu incentivat els vostres fills a implicar-se en aquest projecte que promovia els hàbits saludables.

Des de l’equip del Civigest us volem donar les gràcies per haver contribuït a fer d’aquest repte una realitat. Sabem que hem de millorar moltes coses, però ha estat un projecte pensat per a vosaltres, pares, mares, alumnes i personal, i que hi hàgiu respost ens omple d’alegria.

Moltes gràcies i que segueixin les bones accions!

Equip del Civigest

Aquí teniu el resum per equips i accions de tot el mes del Civigest. Equips, heu fet molt bona feina!

Moltes gràcies i que segueixin les bones accions!

Equip del Civigest