Els delegats de 4t assisteixen a l'acte de cloenda del programa 3D

El divendres 29 de maig els delegats de 4t d'ESO van assistir a l'acte de cloenda del programa 3D que han estat treballant al llarg del curs juntament amb la resta de companys de 4t d'ESO. El programa 3D és una iniciativa promoguda pel Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya per fomentar la participació de l'alumnat en diferents vessants de la seva vida acadèmica. El programa es basa en tres eixos: debatre, dinamitzar i decidir.

Per tancar l'acte celebrat a Vic, els alumnes van participar en diferents tallers que van servir per debatre i posar en comú les diferents experiències treballades. Les professores acompanyants van participar també en un taller amb altres professors dels diferents instituts i escoles participants en el programa.

L'acte es va acabar amb el lliurament de diplomes als participants per part de les autoritats presents.