La Laia Estrany i la Clàudia Casas han guanyat el 1r premi del Repte Mango Smile

Dues alumnes de l’optativa d’emprenedoria guanyen el primer premi del Repte Mango Smile amb la presentació d’una bicicleta per a nens d’entre 3 i 11 anys que, mitjançant una sèrie d’elements, pot fer que l’estructura adopti quatre mides diferents. A part de l’estalvi econòmic que això suposa ja que allarga la vida de la bicicleta, també és un estalvi mediambiental. La bicicleta està feta d’una combinació de niló i del plàstic de les ampolles d’ús comú.

La presentació del projecte es va fer el 12 de maig davant d’un jurat que va decidir atorgar-los el primer premi dotat de 1500€. Tal com diuen la Laia i la Clàudia, “quan van anunciar el nostre projecte com a guanyador no ens ho podíem creure. A part del premi monetari, ens vam endur una gran satisfacció personal que encara ara, després de tres setmanes, mantenim i ens omple d’orgull”. Enhorabona, noies!