L'extraescolar de Teatre ens convida a veure El Petit Príncep

EL PETIT PRÍNCEP és sens dubte, un dels llibres més llegits i més estimats de la història. Nosaltres l'hem passat a guió teatral i n'hem preparat una representació tendre, emocionant i, per què no, divertida. Us convidem a tots a venir el dimarts dia 16 de juny a les 17:30 a la sala d'actes de l'escola per compartir una bona estona i per no oblidar que "tot allò que és essencial és invisible als ulls".

Fer-ne una representació amb nens no ha sigut una feina fàcil, aconseguir que s’estimin el Petit Príncep, que entenguin per què és important que els xais es mengin els baobabs però no les roses, que escoltin les paraules d’una guineu que s’ha deixat domesticar i sobretot que aprenguin que tot allò que és essencial és invisible als ulls era el meu objectiu principal.

Realment no sé si tot això ho hem pogut aconseguir però estic convençuda que ens ho hem passat bé interpretant els personatges que va coneixent el nen de l’asteroide B-612.

Us animem a acompanyar-nos en aquest viatge, a que tanqueu els ulls i recordeu que hi ha un petit príncep dins vostre, només cal que el vulgueu sentir.

Ari Clavell

Direcció: Ari Clavell
Guió i adaptació: Ari Clavell
BSO: Manu Guix (“El petit príncep: el musical”)