Els diners del Nepal arriben a destí!

Avui hem ingressat els 821€ que vam recollir per ajudar els damnificats del Nepal. A més, ens han vingut a veure els representants de l'ONG Asociación de Ayuda Terremoto Nepalí i l'Smarika i la Rosy de la Fundació Vistare que han recollit el xec simbòlic. Les delegades de 4t d'ESO, Laia Hernández i Mercedes Sánchez, han lliurat el xec a les noies nepaleses que han agraït la solidaritat de l'alumnat de 3r i 4t d'ESO i de tota la gent de l'escola que va col·laborar per aconseguir aquests diners que fan tanta falta al Nepal.