Treballs de manteniment deixen l'escola sense llum durant una hora

Benvolgudes famílies,

La companyia elèctrica ha realitzat aquest matí tasques de manteniment de la xarxa del centre de Mataró. Aquests treballs han obligat a interrompre el subministrament elèctric de diferents carrers de 8 a 9 del matí i això ha tingut també afectació a l'escola de Plaça. El servei s'ha restablert a les 9 del matí i, segons la companyia elèctrica ja no hi haurà més talls.

Lamentem les molèsties que us haguem pogut ocasionar.

Benvolgudes famílies,

Lamentem les molèsties que us haguem pogut ocasionar.