Beques per a alumnes amb NEE

Aquí teniu tota la informació sobre la convocatòria de beques per als alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu (NEE) del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports per aquest curs 2015-2016. Aquestes beques van dirigides a tots els alumnes que presenten una necessitat específica de suport educatiu, derivada d'una discapacitat o trastorn greu de conducta.

Com cada any, les sol·licituds s'han de fer telemàticament. La data límit per presentar a la secretaria de l'escola les sol·licituds amb tota la documentació addicional és el 30 de setembre. Tot i així, per poder agilitzar el procés, us agrairíem que ens la féssiu arribar abans del 25 de setembre.

Documentació, requisits i taxes

Documentació, requisits i taxes