Exposició DE LA TERRA A L’UNIVERS a l’edifici de Mar

Del 21 de setembre al 19 d'octubre a l’entrada de l'Edifici de Mar podrem veure l'exposició
«De la Terra a l’Univers: la bellesa de l’evolució del Cosmos»

L'exposició De la Terra a l'Univers (From the Earth to the Universe) constitueix un dels llegats més importants de l'Any Internacional de l'Astronomia que es va celebrar el 2009. Aquesta exposició mostra l'Univers mitjançant imatges astronòmiques de gran rellevància científica divulgativa, a més d'una bellesa increïble, i que van ser preses des de diferents observatoris del món, també des d'Espanya.

Els alumnes de 1r i 3r d’ESO, dins la matèria de Ciències Naturals, i els alumnes de CAS, a la matèria de Fitec, treballaran aquesta exposició que descobreix l’evolució del Cosmos a través de fotografies impactants.

Convidem les famílies, el professorat, personal de l’escola i alumnes de totes les etapes a visitar aquesta mostra astronòmica.

«De la Terra a l’Univers: la bellesa de l’evolució del Cosmos»