Extraescolars per a pares i mares - running

Sortir a córrer en grup és engrescador, enganxa i és molt més divertit que fer-ho sol. L’hàbit de córrer és saludable, econòmic i ens pot omplir en molts aspectes diferents tant físics com socials.

Us proposem descobrir-ho i crear un grup de running a l’escola, dirigit per un equip d’entrenament que serà capaç d’engrescar i adaptar-se a les necessitats de cadascú i del grup en general, amb l’objectiu d’assolir aquelles fites que cada corredor es pugui plantejar.

Destinataris:
Familiars i amics d’alumnes de l’escola. Majors de 16 anys.

Entrenador:
Lluc Montull

Horari:
Dilluns i dimecres de 20:00 a 21:30 h.

Lloc:
Escola Pia Santa Anna Mar (ús de vestidors i dutxes).

Inici:
5 d’octubre davant l’escola de Mar.

Quota:
18€ mensuals

REUNIÓ INFORMATIVA
DIMECRES, 23 DE SETEMBRE
a les 20 h a Santa Anna Mar

Destinataris:
Familiars i amics d’alumnes de l’escola. Majors de 16 anys.

Entrenador:
Lluc Montull

Horari:
Dilluns i dimecres de 20:00 a 21:30 h.

Lloc:
Escola Pia Santa Anna Mar (ús de vestidors i dutxes).

Inici:
5 d’octubre davant l’escola de Mar.

Quota:
18€ mensuals