L'escola ensenya als docents d'altres centres a salvar vides

L’any passat, l'escola va rebre l'acreditació com a escola instructora de Suport Vital Bàsic i Desfibrilador Extern Automàtic (DEA). És gràcies al Consorci Català de Ressuscitació que l’escola pot ajudar a formar professionals d’altres centres docents i, aquest cop, vam anar fins a Osona per explicar-los quines són les actuacions ideals per frenar aturades cardiorespiratòries. Eren més de 120 docents de primària, secundària, batxillerat i formació professional que van participar en tallers teòrics i pràctics per aprendre els passos correctes per poder actuar davant d’aquestes situacions d’urgència i també van fer una iniciació en l’aprenentatge del DEA. Un cop els docents han rebut la formació, ja poden fer activitats escolars amb els alumnes dels seus centres tal com fem a la nostra escola.

Per nosaltres, fer aquestes activitats de SVB-DEA amb els alumnes de l’escola dins de la matèria d’educació física ha estat molt engrescador i emocionant. I aquest nou curs que comencem, esperem que ens hi seguim divertint mentre aprenem a salvar vides!