Grups de Catequesi i Confirmació - 4t de primària, 4t d'ESO i batxillerat

CATEQUESI

El dia 14 d’octubre iniciem, un curs més, el grup de catequesi de primera comunió per a tots aquells alumnes i famílies de 4t que ho desitgin. La catequesi és una celebració i un compromís lliure i molt personal, una opció que ha de fer cada família coherent amb la seva manera de pensar i viure.

Les trobades són setmanals i sempre es fan fora de l’horari escolar, al marge de les activitats lectives. Es faran cada dimecres i es permet escollir entre l’horari de migdia (de 2 a 3) o de tarda (de 5 a 6).

Aquest proper dimecres, dia 7 d’octubre, a les 20 h a la sala d’actes de Plaça, es farà la primera reunió per als pares i mares que hi estiguin interessats. Parlarem dels temes que treballarem aquest curs, de l’organització i del calendari de reunions formatives.

Si hi esteu interessats, cal que lliureu la següent butlleta a la recepció de l’escola abans del dia 7 d’octubre.

CONFIRMACIÓ

D’altra banda, també oferim un grup per preparar la Confirmació centrat en els alumnes de 4t d’ESO i batxillerat. Aquest grup es reunirà un cop cada quinze dies a l’edifici de Plaça a partir del 21 d’octubre. Les trobades es faran els dimecres de 4 a 5 de la tarda.

Entre altres activitats, es faran 3 trobades (una per trimestre) amb grups de nois i noies d’altres escoles pies de Catalunya. Com que aquestes trobades es fan durant l'horari lectiu, necessitarem l’autorització de les famílies, que més endavant demanarem.

Si esteu interessats a apuntar-vos al grup de Confirmació, cal que lliureu la següent butlleta al coordinador del cicle, Sergi Atienza, abans del 16 d’octubre.

CATEQUESI

CONFIRMACIÓ