Col·laborem amb Books Up - Un llibre, una il·lusió

L’escola ha iniciat un projecte de col•laboració amb Books Up, una entitat sense ànim de lucre que promou el reciclatge de llibres de text i de lectura d’anglès que, un cop usats, els fa arribar a països del sud-est asiàtic.

Books Up va ser creat l’any 2003 i des de llavors milers de llibres en anglès ja han estat distribuïts a països com Cambodja, Vietnam, Indonèsia i l’Índia. Un èxit rotund que ha beneficiat i ha donat una oportunitat a més de 250 estudiants d’aquests països.

L’escola ja ha començat a fer recollida d’aquells llibres d’anglès de cursos passats que ja no s’usen o que han quedat obsolets al nostre centre. A més, tenim la intenció que cada final de curs l’alumnat que vulgui doni els seus llibres per enviar-los a l’altra punta de món on nous estudiants els donaran una segona vida.

Creiem que és un projecte solidari molt engrescador. Amb un gest molt simple podem crear noves il•lusions.