DAM - Xerrada sobre tecnologies de programació

Aquest dilluns passat dia 26, en Toni Recio responsable de tecnologia i innovació, i Manu Delgado, responsable de l’àrea d’Azure i Key consultant de l’empresa Pasiona, una consultora tecnològica especialitzada en desenvolupament amb tecnologies Microsoft, van venir a fer una xerrada als alumnes de 2n curs de DAM sobre diferents tecnologies de programació.

Amb el nexe de crear un joc web, ens van presentar diversos conceptes d’HTML5, CSS, Javascript i llibreries de comunicació en temps real. La presentació va ser amena i divertida i ens van demostrar que amb coneixements, ganes i imaginació es poden crear jocs d’una forma més senzilla del que podria semblar.

Agraïm a en Toni i a en Manu la seva visita que va aconseguir captar totalment l’atenció dels alumnes dels futurs desenvolupadors.

Bruno Villanueva
CFGS Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma 2n