Formació per a famílies de 3r ESO - 14-16, tan igual i tan diferents

Diferents estudis ens parlen dels riscos que envolten l’etapa adolescent (inici de consum de tabac i alcohol, addiccions a les pantalles, primeres relacions sexuals, trastorns alimentaris...)

Una alta autoestima, un bon clima de confiança i comunicació familiar i un entorn saludable són alguns dels factors que poden protegir els nostres fills i filles.

En aquest sentit, i amb l’objectiu d’ajudar-vos a reflexionar i a compartir aquells elements educatius que entenem que són bàsics i que s’han de tenir presents a l’edat dels vostres fills/es, us convoquem a la xerrada formativa emmarcada dins del cicle de formació per a mares i pares "Educar és prevenir".

L'acte anirà a càrrec de la psicopedagoga d'ESO de l'escola, Eva Zamora, i es farà aquest proper dimarts 3 de novembre a les 8 del vespre a l'aula polivalent de l'edifici de Mar.
Per tal de confirmar l’assistència, agrairíem que omplíssiu el següent formulari. La data límit de confirmació és el 2 de novembre.