Minut de silenci en record de les víctimes de París

Avui a l’escola hem volgut mostrar el nostre rebuig als atemptats de París. A les 9 del matí, a l’edifici de la Plaça Santa Anna ha sonat 'Imagine' de John Lennon i els alumnes de primària  han fet un minut de silenci en record de les víctimes. Després, cada classe ha tractat el tema amb els seus tutors i tutores. Al Torrent també se n’ha parlat en el cas que algun infant ho demanés.

A l’edifici de Mar s’ha fet un minut de silenci a les 12 del migdia amb 'El cant dels ocells' de fons. Tots els alumnes d’ESO i batxillerat han respectat el silenci i han llegit uns textos i frases per condemnar uns atacs que són del tot injustificables.

Des de l’escola, i partint de la nostra missió educativa, col•laborem a prendre consciència que la violència no aporta res i que volem fer un món on tothom pugui fer realitat els seus somnis i viure en pau. És per això que alumnat, professorat i personal seguirem treballant conjuntament per poder aconseguir un món més just, més lliure i més pacífic.