Celebrem Sant Josep de Calassanç!

Avui és el dia de Sant Josep de Calassanç i toca celebrar-ho com cal! I mireu si ho hem fet bé!! Des dels més petits als més grans, tots ho hem celebrat!

Uns al Torrent amb la fira de Sant Josep que han preparat els companys de primària i a Plaça els més grans han fet la fireta per als més petits. I a la tarda, un gran berenar!

A 1r i 2n d’ESO hem anat a fer esport a la LARU amb la col•laboració dels alumnes de cicles d’esports. 3r i 4t d’ESO hem fet un concurs d’esmorzars: 3r ho hem celebrat al Parc Forestal i  4t al Parc Mediambiental de Gualba.

1r de batxillerat hem anat a fer una costellada de convivència al Vilar de Blanes amb l’objectiu de conèixer-nos millor i fer pinya amb el grup. Els de 2n hem fet la costellada al santuari de Lourdes d’Arenys de Munt i alguns hi hem anat caminant!

I finalment, els de cicles, després de fer activitats esportives, ens hem trobat també a Lourdes per dinar tots junts!

Una mica de tot per celebrar el dia del nostre patró!

Infantil (trobareu totes les fotos al blog d'infantil)

Primària (breument trobareu totes les fotos als blogs de primària)

1r i 2n ESO - LARU

3r i 4t ESO - Concurs d'esmorzars

1r batxillerat

Cicles

Una mica de tot per celebrar el dia del nostre patró!

Infantil (trobareu totes les fotos al blog d'infantil)

Primària (breument trobareu totes les fotos als blogs de primària)

1r i 2n ESO - LARU

3r i 4t ESO - Concurs d'esmorzars