Els artístics exposen a El Públic obres per commemorar el 25N

Aquest dimarts 17 de novembre, es va inaugurar a El Públic l’exposició “Les dones bé…i tu?” dels nostres alumnes de batxillerat artístic. Totes les obres giren entorn del 25N, el dia en contra la violència vers les dones.

Acompanyades de la Maria Medina, organitzadora dels actes del 25N, i la Marisa Merchan, regidora de Joventut i Dona de Mataró, les dues alumnes representants van respondre les preguntes plantejades per la impulsora del projecte “Mataró: ser dona, ser jove”.

“Tant de bo arribi el dia en què no calgui el 25 de novembre” sentenciava Alícia Bullich, de 2n de batxillerat.

Podreu veure l'exposició fins al 17 de desembre. Esperem que la visiteu!

Podreu veure l'exposició fins al 17 de desembre. Esperem que la visiteu!