Que no falte de nada 2015

Un any més, l'Escola Pia Santa Anna de Mataró col•labora amb l'acció solidària i social “Que no falte de nada”, un projecte que es manté viu i dinàmic també gràcies a la il•lusió i bona feina d'un pare de la nostra escola, en Lluís Messeguer.

Es tracta d'una iniciativa que, sota el lema “Un regal, un somriure”, porta felicitat i alegria a milers de nens i nenes malalts i sense recursos. Més de 100 empreses i entitats ja participen i col•laboren en el projecte “Que no falte de nada”.

En aquesta ocasió, Miguel Bosé es converteix en el padrí de la campanya. El cantant cedeix la seva imatge per aconseguir el màxim nombre de joguines i regals que posteriorment es repartiran a hospitals i centres socials i d’acollida de la ciutat de Mataró i molts més llocs com Barcelona, Madrid, Saragossa, Màlaga, Alacant, Santa Marta (Colòmbia), Senegal i Uganda.

El Nadal de 2014 es van assolir més de 20.000 regals i joguines. Tot un èxit! Aquest any el volem igualar i, si pot ser, superar aquesta fita.

La campanya a la nostra escola es durà a terme del 16 de novembre al 4 de desembre i es coordinarà des dels equips de pastoral del Torrent, Plaça i Mar conjuntament amb les coordinacions de cicle i tutories.

Per aquelles famílies que hi vulgueu col•laborar, és molt senzill! Es tracta de comprar un regal pensat per a nens i nenes de 0 a 17 anys i portar-lo a l’escola. També demanem que es faci ressò de la campanya a familiars, amics, entitats i empreses. Els interessats podeu visitar el web www.quenofaltedenada.org o la pàgina de facebook amb el mateix nom.

Moltes gràcies per la vostra implicació i … QUE NO FALTE DE NADA!

Moltes gràcies per la vostra implicació i … QUE NO FALTE DE NADA!