1r, 2n, 3r, 4t i 5è canten nadales per a les famílies

Avui els nens i nenes de 1r a 4t de primària han fet la tradicional cantada de nadales per a les famílies.

Les portes s'han obert a les 10 per rebre els pares, mares, tiets i avis dels més petits de l'edifici de Plaça. Els han ofert aquestes cançons:

1r A-B: Quan arriba el Nadal

1r C-D: Virolet Sant Pere

2n A-E: Los peces en el río

2n B-C-D: A las 12 de la noche

De 11 a 12 ha estat el torn dels alumnes de 3r, 4t i 5è de primària. Les cançons que ens han cantat han estat:
3r A-C: La pastora Caterina
3r B-D: El noi de la mare

4t A-C: Sempre com Nadal
4t B-D: L’home dels nassos

5è A-C: Extraordinary Merry Christmas
5è B-D: Mary’s boy child

I aquí teniu el vídeo final. Tots els nens de 3r, 4t i 5è cantant la nadala de l'escola, Noves petjades.

1r A-B: Quan arriba el Nadal

1r C-D: Virolet Sant Pere