Alumnes de 4t d'ESO ajuden a decorar els passadissos de Plaça

Avui, dia 15 de desembre, els alumnes d’específica de Visual i Plàstica de 4t hem fet una visita a primària per realitzar juntament amb els petits de 1r i 2n les decoracions nadalenques dels passadissos.

Per fer aquesta activitat ens hem dividit en grups d’entre dos i tres persones, cada grup tenia una classe assignada. Hem començat fent uns esbossos orientatius per fer-nos una idea de com quedarien en gran.  També hem parlat sobre quina tècnica utilitzaríem perquè tots els murals tinguessin el mateix disseny. Finalment entre els alumnes de l’específica hem optat per realitzar la tècnica de pintar amb les mans ja que era la opció més divertida.

L’experiència de poder treballar amb pintura amb els petit de Santa Anna centre ha sigut com tornar a viure la nostra pròpia infància. Les reaccions dels nens de poder treballar amb nosaltres han sigut de molta il·lusió i alegria.

Els resultats finals han sigut increïbles i una molt bona experiència!

Eva Urgellés, Glòria Serra, Xantal Calzada 4t ESO B

Els resultats finals han sigut increïbles i una molt bona experiència!

Eva Urgellés, Glòria Serra, Xantal Calzada 4t ESO B