Esport adaptat a l'optativa de 4t d'ESO

A l’optativa de tècniques esportives de 4t d’ESO aquest trimestre estem treballant l’esport adaptat. L’objectiu principal és poder entendre de la manera més real possible les experiències viscudes per totes aquelles persones que per un motiu o altre conviuen amb alguna afectació motriu o sensorial. Aquesta setmana, i gràcies a la Diputació de Barcelona, hem pogut aconseguir unes cadires de rodes esportives i els alumnes han pogut fer unes sessions d’esport adaptat.