Recaptació i vídeo de la Marató

Hem recaptat 405 euros!!
Moltes gràcies a tots, alumnes i professors, per la vostra solidaritat!

Aquests dies l’Edifici de Mar s’ha implicat en la Marató de TV3. Ha estat un mes de xerrades, música matinal de la Marató, penjada de pòsters... Aquesta iniciativa solidària i musical va acabar aquest divendres dia 11 amb música, bon ambient i solidaritat.

A les hores del pati de les 10 i les 11, uns grupets d’alumnes amb habilitats musicals i artístiques, dirigits per l’Héctor, ens van oferir petites actuacions en diferents espais de l’edifici.

Els alumnes van anar passant lliurement per les actuacions i van poder fer donatius per la MARATÓ DE TV3. Els que feien donatius, se'ls donava un gomet que s'havia d'enganxar al pòster amb la imatge de la Marató que hi havia a l’entrada de l’Escola. Vam fer un gran mural!

Aquí teniu el vídeo resum de les actuacions que es van fer i també el programa amb totes les activitats.

Hem recaptat 405 euros!!
Moltes gràcies a tots, alumnes i professors, per la vostra solidaritat!