Una nova Hour of Code

Aquesta setmana s'ha tornat a celebrar Hour of Code a l'escola.

Es tracta d'una iniciativa internacional per apropar el món de la programació als estudiants que, com a mínim durant una hora, han d'experimentar la programació en entorns interactius i ajustats a cada edat.

L'objectiu és promoure l'interès per la programació, evidentment, però també es vol difondre els hàbits de planificar què vols fer i organitzar els passos fins aconseguir-ho.

Aquest any hi han participat alumnes d'ESO, de cicles formatius elèctrics, informàtics, de màrqueting i de PFI.

Aquesta setmana s'ha tornat a celebrar Hour of Code a l'escola.