Alumnes d'audiovisual de 4t d'ESO i 1r de BAT visiten l'Escac

Ahir, dia 20 de gener, els alumnes de l’optativa de comunicació audiovisual de 4t d’ESO i els de CAU de 1r de batxillerat van visitar l’Escac, l’escola de cinema de referència de Catalunya.

Allà es van trobar amb altres companys i companyes de les escoles pies de Terrassa, Sabadell, Nostra Senyora Diputació i de Sant Antoni. Tots junts van poder assistir a la xerrada explicativa sobre el funcionament de l’escola de cinema i després van poder gaudir dels tallers de direcció, direcció artística, muntatge i so.