Alumnes de Grau Superior d’informàtica assisteixen al Microsoft University Tour 2015

Aquest dimarts passat, dia 19 de gener, els alumnes de segon de grau superior de desenvolupament d’aplicacions multiplataforma van assistir a l’acte Microsoft University Tour 2015 que es va celebrar al campus La Salle de Barcelona.

Aquest esdeveniment, organitzat per Microsoft, serveix per donar a conèixer diferents eines i tecnologies informàtiques a estudiants universitaris i de grau superior a través de xerrades impartides per professionals.