Alumnes de Sistemes Microinformàtics i Xarxes fan un taller d'Arduino al TecnoCampus

Dimecres passat, dia 13 de gener, els alumnes de segon del CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes van fer un taller d'Arduino als laboratoris d'informàtica del Tecnocampus amb Pere Barberán, professor de la universitat.

El taller va consistir en una introducció sobre els microcontroladors programables Arduino i el llenguatge de programació per comandar-lo. A més, van fer un joc de pràctiques sobre sensors i actuadors.