DENIP 2016 - Moltes claus per obrir les portes al món

Aquest matí alumnes, professorat i personal de l’escola ens hem reunit per celebrar el DENIP. Més de 2000 persones hem omplert la plaça Santa Anna per demanar conjuntament que desitgem un món més lliure, més just i més pacífic.

L’acte ha girat entorn del lema d’aquest any: “obrim les portes al món”. Cada alumne ha creat una clau de paper amb un missatge de pau. D’aquestes claus, se n’ha triat una per classe i una per etapa. Aquest matí, dalt de l’escenari del DENIP, representants de totes les etapes han fet lliurament de la seva clau i han compartit alguns dels missatges amb tots els companys i companyes de l’escola. A més, representants de cada edifici han llegit manifestos plens de pau i de bons desitjos per a un món millor.

L’acte també ha estat amanit amb actuacions musicals amb la participació d’alumnes i de la coral de l’escola.

Finalment, una representació dels alumnes de cada edifici i el director de l’escola, en Toni Aguilar, han anat a l’Ajuntament de Mataró per llegir els manifestos a l’alcalde.

Tots junts hem obert moltes portes i hem demostrat que tenim ganes d'obrir-ne moltes més!

29/01/2016

29/01/2016