Divendres farem un gran acte per commemorar el DENIP

Com cada any, el dia 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) en record de l’aniversari de la mort de Gandhi. Com ja és tradició, des de l’escola volem fer un acte especial per representar el nostre compromís a favor de la no-violència i la pau i, aquest any, farem un acte conjunt a la plaça Santa Anna el divendres dia 29 a partir de les 11.45 del matí.

Enguany, i seguint el lema d’aquest curs “obrim la porta al món”, tots els alumnes de l’escola hauran fet una clau de paper amb un missatge que indiqui quines portes els agradaria obrir amb la seva clau. Entre totes les classes, es faran diferents clauers plens de bons missatges de compromís i de pau i podrem representar com des de l’escola volem obrir totes les portes possibles per fer un món més just i més pacífic.

Abans de l’acte conjunt, cada classe farà una hora de tutoria per sensibilitzar i preparar el DENIP. Es recordarà el lema, s’explicarà l’activitat, es prepararan les claus i s’escollirà una clau representativa de cada classe.

Després, tots els grups de cada etapa aniran cap a la plaça Santa Anna. Un cop allà, reflexionarem sobre els valors que volem transmetre des de l’escola a través de música i manifestos i llegirem els missatges de les claus de cada etapa.

Posteriorment, una representació dels alumnes i del professorat de totes les etapes acompanyaran el director a l’Ajuntament per explicar tot allò que hem fet i poder llegir els manifestos a l’alcalde.

Recordem que el DENIP no és una festa ni un acte per quedar bé. És la commemoració de la mort de Gandhi i simbolitza la implicació de l’Escola a favor de la pau i la no-violència, així com el respecte, el diàleg i la cooperació.

Esperem que sigui un acte ple d’alegria, sentiment i que tots hi puguem posar el nostre cor i els nostres millors desitjos.

Moltes gràcies a tots per la vostra implicació i compromís!

Els equips de Pastoral d’Infantil, de Primària i de Secundària

Moltes gràcies a tots per la vostra implicació i compromís!

Els equips de Pastoral d’Infantil, de Primària i de Secundària