El Futbol Solidari mobilitza un any més la comunitat educativa

Aquest passat desembre vam celebrar un any més, i per vintè any consecutiu, les Jornades de Futbol Solidari, que es van traduir en un munt d’activitats solidàries a escola. Gràcies a les aportacions rebudes a través dels patrocinadors dels equips de futbol, el bar, la botiga, la rifa i l’activitat de pàdel solidari, vam poder recollir un total de 7260,79€!

Aquests diners aniran destinats a la reforma de les infraestructures i la reestructuració de la formació i l’activitat del Centre de Promoció Agrària de M’Lomp (Senegal). L’objectiu concret és dotar el centre d’eines i materials que permetin poder realitzar els cursos amb garantia i amb la màxima qualitat possible.

Durant la jornada es van celebrar més de 150 partits de futbol entre més de 40 equips, es van celebrar els 20 anys amb el Cor Turull de colònies Jordi Turull i fins i tot des del Senegal ens van felicitar per la gran jornada celebrada (veure vídeo).

El Pàdel Solidari es va realitzar a les instal•lacions de la Fundació U.R. Laru i va comptar amb la participació de pares i mares, exalumnes, tècnics d’activitats extraescolars, docents d’escola i personal d’escola Pia Catalunya. Tots ells van demostrar un gran esperit esportiu, lúdic i solidari.

Fer esport i ajudar a construir un projecte solidari eren els objectius assolits per tots els que vam participar a la jornada. Així doncs, moltes gràcies a tots els que vau fer possible aquestes fantàstiques jornades solidàries. Especialment donar les gràcies al Grup d’Esplai l’Erol que com a organitzadors, segueixen demostrant una gran implicació i una gran feina comunitària dins de l’escola.