Escola Pia Mataró membre de l'AWS Educate

L’Escola Pia de Mataró ha estat aprovada per participar en el programa AWS Educate d'Amazon Web Services (AWS).

AWS Educate és una iniciativa d'Amazon a nivell mundial que proporciona als alumnes i docents experiència pràctica en la tecnologia, els recursos al núvol i l’accés als fòrums de col·laboració d'AWS. Entre altres beneficis, ofereix crèdits de 200$ a docents i 100$ per als alumnes per usar els serveis en el núvol d'AWS.

La computació en el núvol o cloud computing és una de les tecnologies que més està revolucionant la informàtica i la ciència en general ja que permet disposar de recursos de computació online per crear aplicacions, bases de dades, gestió documental, etc.